Олександра Литвиненко, експертка зі стратегічних комунікацій, CSR PR спеціалістка MacPaw, зустрілася зі студентами соціологічного факультету і розповіла про створення і успіх комунікаційної кампанії "Bathtub Creative".
Ідея "Bathtub Creative" виникла в час, коли вся Україна перебувала під щоденними обстрілами і для багатьох саме ванна кімната стала робочим або навчальним місцем.
Кампанія привернула увагу величезної аудиторії, завдяки креативній ідеї, яку члени команди показали під неочікуваним кутом. Сторітелінг зацікавив та заохотив закордону аудиторію підтримати челеднж, а саме пережити подібний досвід роботи в ванній кімнаті.
Комунікаційній кампанії "Bathtub Creative" вдалося досягти успіху, а саме показати світу гідність і стійкість українців, які незважаючи на важкі часи, продовжують працювати і підтримувати один одного благодійністю.
За проект "Bathtub Creative" команда отримала престижну нагороду від AMEC у категорії "Найефективніше планування, дослідження та оцінювання у громадському та некомерційному секторі".
Саме завдяки створенню комунікаційної кампанії "Bathtub Creative", вдалося привернути увагу закордонних ЗМІ та зібрати велику грошову допомогу українцям з деокупованих територій.
Абраімова Вероніка, СМК-42
Немає коментарів:
Дописати коментар