У жовтні відбувся майстер-клас, під час якого випускниця соціологічного факультету, власниця PR agency Піåрнâя Ксенія Ковальова розповіла про те, як на початку повномасштабного вторгнення заснувала інноваційну PR-агенцію на українському ринку, проаналізувала реальні кейси зі свого досвіду та поділилася секретами свого успіху.
«Маючи 10 років досвіду роботи в журналістиці включно VOGUE та Marie Claire Ukraine та 5 років досвіду створення стартапів в Каліфорнії, я заснувала піарну аби підтримувати українські бізнеси у найтяжчі часи», - розповіла Ксенія.
Під час зустрічі спікерка наглядно пояснила студентам, що піар діяльність це не лише класні прес-релізи та комунікація з магазинами, виставковими центрами та блогерами. Протягом майстер-класу учасники зʼясували, чому піар - це насамперед детальні плани просування з аналітикою та вивченням ринку, дискурс аналізи та антикризові комунікації, аудит виробництва та комунікації з клієнтом, запуск нових колекцій та створення концептів продуктів з нуля.
Ксенія неодноразово наголошувала, що для ефективної реалізації усіх перелічених вище завдань, перш за все, необхідна міцна теоретична база та знання методів і технологій проведення досліджень, аналізу їх результатів. Оскільки засновниця піар-агенції успішно закінчила Каразінський, вона без жодних сумнівів запевнила присутніх на зустрічі студентів у тому, що наш університет надає усю необхідну інформацію. Такі знання у свою чергу утворюють міцний фундамент для розбудови подальшої карʼєри. А ось чи готові здобувачі освіти користуватися цими можливостями та докладати зусиль до розширення своєї теоретичної бази - це вже особистий вибір кожного студента.
Немає коментарів:
Дописати коментар