середа, 13 листопада 2019 р.

Казка — це не лише брехня, як писав Олександр Сергійович Пушкін, а й ефективний інструмент маркетингових досліджень - довела Олександра Буданова





Про казку як інструмент якісного дослідження розповіла наша Олександра Борисівна Буданова, викладачка кафедри, кандидатка соціологічних наук та партнерка дослідницької агенції DDI Group.

За досвідом нашої доповідачки, ключовий тренд конференції RE:Mark 2019 — це інструментальність, аналіз та презентація найновітніших методів та методик. В маркетингових дослідженнях в сучасному світі актуалізується вивчення і виявлення ціннісного контексту споживчої поведінки. Саме тому використання проективної методики "Казка" у маркетингових дослідженнях дозволяє виявляти неявні зв'язки, інсайти, що формують семантичний контент сприйняття брендів, продуктів, послуг. Пані Олександра презентувала учасникам конференції методику, описала можливості її застосування та навела приклад застосування (кейс стаді вивченні сприйняття бренду побутової техніки). У результаті застосування методики здійснено корекцію комунікативної стратегії бренду: з семантичного простору "історія бренду", "ідеальна техніка для ідеальної кухні" у семантичний простір "турбота".

RE:Mark 2019 — це престижна Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові дослідження: інструменти та технології», що проводиться в Києві з 2004 р. На сьогоднішній день відбулося 15 успішних форумів. 2011 року конференція отримала назву Rе: Мark (Research For Marketing). Традиційно на Rе: Мark представлені останні досягнення українських і зарубіжних компаній у сфері маркетингових досліджень. Співорганізаторами та партнерами Альянсу Rе: Мark щорічно виступають провідні українські дослідницькі компанії.

Немає коментарів:

Дописати коментар