понеділок, 14 жовтня 2019 р.

Тут ми всі на одній хвилі! - першокурсники про перший місяц студентського життя на соціологічному факультеті




Моє офіційне знайомство з Каразінським університетом відбулося 31 серпня під час посвяти в першокурсники. Ми з групою зустрілися біля Головного корпусу і почули голоси інших однокурсників- "СОЦФАК, СОЦФАК"! Ці слова звучали голосніше, ніж кричалки всіх інших факультетів. Там же ми й познайомилися з  нашим ректором, деканом і кураторкою нашої групи. 

Перший тиждень пройшов дуже насичено: абсолютно нові предмети, люди, викладачі. Радість від того, що вчимося лише 4 дні на тиждень. Паніка, від того, що не могли знайти потрібні аудиторії і боялися запізнитися на пару.

Потім нас чекав тиждень першокурсника. Студрада приготувала для нас круті фотолокації, ігри, конкурси, розіграші фірмового мерчу та незабутні емоції!

З гордістю кажу, що саме наш соціологічний факультет зайняв перше місцев квесті. Після нагородження ми отримали величезний торт. 

Протягом тижня першокурсника було багато незабутніх подій  - брифінг з студрадою,  Мафія, благодійний перегляд "Мальчишник в Вегасе". А в п'ятницю була справжня спека!  Всі ми пішли в клуб "Місто" і це стало по істині прекрасним завершенням цього тижня.
Зараз ми все вже влилися в студентське життя. З ранку поспішаємо в метро, ​​вечорами робимо реферати, а вихідні присвячуємо відпочинку і общажажним вечорам.

Мої емоції поділяють і одногрупники  Ось враження від них:

«Перший місяць пройшов складно, але цікаво. Жодного разу не пожалкувала, що я потрапила саме сюди. Я хочу подякувати соціологічному факультету за те, що знайшла багато нових знайомств, кожного дня їх стає все більше і більше.» - Валерія Лисенко.

«Мені дуже подобається! Я не очікувала такої віддачі від університету. Навчання у нас цікаве. Головне – є можливість висказати свою точку зору, тому що тебе завжди вислухають. У школі мені не вистачало порозуміння вчителів та однокласників, а тут ми всі на одній хвилі!» - Катерина Троян.

«У цілому навчання в університеті досить цікаве та насичене. Не можу не погодитися з тим, що періодами буває дуже складно. Чесно кажучи, місяць пролетів для мене дуже швидко,починаю навіть вже хвилюватися стосовно першої сесії.Сподіваюсь, що навчання буде й далі виправдовувати мої очікування.» - Альона Попович.

Юлія Баглик, ССК 11

Немає коментарів:

Дописати коментар