четвер, 10 жовтня 2019 р.

«НЕ БУВАЄ ПОГАНОЇ РЕКЛАМИ. БУВАЄ ПОГАНИЙ КОНТЕНТ». ТОП-10 ПОРАД ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ РЕКЛАМИ ТА PR ВІД ЕЛІНИ ГУДИМИ




Ви давно шукали людину, обізнану «від і до» у своїй роботі? У першокурсників із спеціальності «Соціальні комунікації, реклама та зв’язки з громадськістю» сьогодні була можливість зустрітись з такою. До нас завітала випускниця кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій Еліна Гудима. Зараз вона організаторка евентів та PR-спеціалістка. На своїй лекції вона дала багато порад, щодо нашої діяльності у майбутньому. Отже, топ порад від Еліни:


1. Намагайтеся вчитися в університеті. Ті знання, які дасть вам Каразінський переверне вашу свідомість та відкриє нові двері.


2. Одна з найголовніших якостей PR-спеціаліста – емпатія. Її потрібно розвивати. Але також треба вмісти тримати під контролем свої емоції, і не давати їм владу над вами.


3. Після деяких невдалих ситуацій/перемовин/угода не треба впадати у паніку. Потрібно проаналізувати ситуацію та рухатися вперед.


4. Завжди треба мати «план Б» на випадок, якщо щось піде не так.


5. Формули успіху не уснує. Щоб знайти роботу, треба не боятися відсилати свої резюме, ходити на співбесіди. Ви повинні бути всюди і завжди.


6. Поєднуючи роботу та навчання в університеті, треба вміти структурувати час та розставляти пріоритети. Тоді вдасться оминути багато труднощів.


7. Багато корисного можуть дати майстер-класи та курси. Не бійтеся записуватися туди.


8. Не можна повністю зациклюватися на одній ідеї, забуваючи про все інше, особливо про нюанси, які можуть завадити виконанню задумки.


9. Не треба вірити міфу, що реклама офлайн неефективна. Онлайн та офлайн поєднують один одного, і друга не менш важлива за першу.


10. Щоб знайти спонсора треба йти з конкретними пропозиціями. В ніякому разі не потрібно лити воду.


Тепер і ви знайомі з маленькими секретами успішної спеціалістки. Застосовуйте їх правильно, і вони обов’язково допоможуть вам.


Юлія Баглик, ССК-11




Немає коментарів:

Дописати коментар