Сьогодні запрошеною гостею на лекції за курсом "Комунікативні практики соціального підприємництва" була Марія Мороз, - випускниця програми "Соціологія комунікацій, реклами та зв'язків з громадськістю", а зараз - Маркетинговий директор "Української Вагової Компанії" та спеціаліст з маркетингу в GameDev. Поради фахівців з розвитку як організаційної, так і комунікативної стратегії підприємства цінні завжди. А особливо - зараз, коли слухачі курсу розробляють ідеї власних соціальних підприємств. Студенти отримали поради з пошуку ідей для підприємств, пошуку і використання фондрайзингових платформ, розвитку співпраці, визначення стейкголдерів.
За два тижні - уже практичне заняття під керівництвом Марії Мороз і завершення розробки бізнес моделей студентських проєктів соціальних підприємств.
Немає коментарів:
Дописати коментар