четвер, 15 лютого 2024 р.

Діана Бестаєва, студентка 4 курсу: Мій шлях копірайтера



Шлях у копірайтинг для мене розпочався ще в дитинстві, коли я активно брала участь в олімпіадах з англійської та з задоволенням писала твори на різні теми на цій мові. Уже після закінчення першого курсу соціологічного факультету університету, маючи вільне володіння англійською, вирішила випробувати свої сили у цій галузі. З усіх можливих сфер, в IT я бачила найбільший потенціал, тому вирішила почати з неї.



Моя перша робота в  
IT надала широкий спектр завдань. Я працювала в команді з декількох копірайтерів та SEO-спеціалістів, що допомогло мені швидко освоїтися та розширити свої навички.

Я виконувала там наступні завдання:

● Написання статей з широкого кола тем, пов'язаних з IT, процесами розробки програмного забезпечення, а також методологіями;

● Розробка контенту для зовнішніх ресурсів для залучення більшої кількості клієнтів до компанії;

● Опис проектних кейсів компанії, взаємодія з бізнес-аналітиками.

● Публікація постів через адмін-панель сайту;

● Рецензування статей за допомогою численних сервісів антиплагіату, а також перевірка граматики.

● Використання методів пошукової оптимізації для підвищення рейтингу веб-сайту та привертання клієнтів.

● Створення вичерпного опису прототипів, співпраця з розробниками та бізнес-аналітиками для створення правильного контенту.

● Робота над лендінгами компанії, додавання актуальних закликів до дії та просування послуг.


Згодом я перейшла в іншу 
IT компанію, де і по сьогоднішній день займаюся копірайтингом. Тут я єдиний копірайтер і тісно співпрацюю з SEO-спеціалістом. Мої обов'язки включають в себе:

● Створення лендінгів, що розкривають послуги компанії для широкого спектру ніш;

● Розробка статей у блогах для технічних та нетехнічних спеціалістів, тісна співпраця з розробниками програмного забезпечення для написання точного та правильного контенту;

● Написання коротких повідомлень у LinkedIn для облікового запису компанії, а також для генерального директора;

● Створення гостьових постів без плагіату для зовнішніх ресурсів.


В цьому році я завершую навчання за програмою «Соціологія комунікацій, реклами за зв’язків з громадськістю» і спокійно дивлюсь в професійне майбутнє. Я навчилася аналізувати, планувати, приймати рішення. Мій блог – підтвердження цьому.

Діана Бестаєва, студентка 4 курсу


Немає коментарів:

Дописати коментар