Викладачі кафедри використовують кінофільми як ефективний інструмент для поглиблення розуміння теоретичного матеріалу студентами та як кейс- стаді для розв’язання учбових завдань. Рекламні та піар-фільми часто є прикладами вдалого використання креативних рішень.
Наприклад, художній фільм «Сімейство Джонсонів» (2010) є історією з креативним маркетинговим ходом: ідеальна родина в маленькому місті, а насправді - працівникі маркетингової компанії, які ненавʼязливо рекламують мешканцям мільйони різних товарів. Це комедійний фільм, який дозволить і розслабитись, і зрозуміти як діє непрямий маркетинг у реальному житті.
Художній фільм «Сироп» (2011) навчить дорого продавати себе та свої ідеї, презентувати продукт та зробити його затребуваним у потенційних клієнтів. Цей фільм, який можна розбирати на цитати для маркетологів. Він навчить як можна швидко генерувати ідеї, як працювати в команді, а також дасть багато цікавої інформації про маркетинг.
Якщо ви полюбляєте документальні фільми, то підбірку для вас складають такі фільми як: «Чеська мрія», який був знятий студентами у рамках дипломної роботи; «No Logo: Brands, Globalization and Resistance», де показаний вплив корпорацій на поведінку людей; «Діти-споживачі: комерція дитинства»; «The Persuaders». Ці фільми представляють маркетинг у різних аспектах, та розкривають його практичні методи.
Приємного перегляду.
Валерія Каплун, студентка 4 курсу.
Немає коментарів:
Дописати коментар