Поступово підводимо підсумки ще одного року навчання в умовах війни, повітряних тривог, небезпеки для життя, відсутності можливості бути в аудиторіях університету. Але ми продовжували навчатися та навчати, досліджувати, писати наукові статті та монографії. Змінився кадровий склад кафедри, пріоритети в дослідженнях, чимало студентів змушені були перейти з денної на заочну форму навчання. Цей навчальний рік дав нам й новий досвід та нові підходи в роботі викладачів.
Познайомимо з окремими курсами наших освітніх програм та результатами навчання у цьому році. Почнемо з курсу «Практикум: робота з комунікативними сервісами управління» (викладач доц. Байдак Т.М.) магістерської програми "Цифровий соціум".
Під час проходження курсу перед студентами денного та заочного відділення магістерських освітніх програм «Цифрове суспільство» та «Стратегічні комунікації та нові медіа» були поставлені такі завдання:
- ознайомитися із сервісом створення ведення блогів «Blogger» та створити сторінку освітніх програм кафедри;
- ознайомитися із сервісами «KeywordPlanner», “SerpStat», що допомагають підбирати ключові слова та створити на основі підібраних слів затребувані інтернет аудиторію інформаційні та рекламні оголошень
- підготувати креативи для рекламної кампанії та сторінці сайту за допомогою сервісу «Canva»
- використати сервіси налаштування рекламної кампанії «AdsManager», «BisnessAds», «GoogleAds» для просування створених рекламних оголошень
- підготувати листи для спілкування з аудиторією та налаштувати їх розсилку за допомогою поштових сервісів «SendPulse», «MailChimp»,- успішно виконані.
Студенти груп СКМ 54 та СЦ 53 працювали однією командою та
· створили сторінку освітніх програм кафедри https://opp2023.blogspot.com/,
· розробили стратегію рекламної компанії в Instagram,
· підготували рекламні оголошення для просування освітніх програм.
Робота Кравченко А. (група: СКМ 54)
1. Робота Тюпи А. та Нечепоренко М. (група СЦ-53)
2. Робота Денисюк Ю. та Константинової В. (група СЦ-53)
3. Робота Важинського К., Горбунової К., Головінової Н (група СЦ-53)
Студенти групи ЗСКМ 64 зосередили свої зусилля на практиках бізнесу, в якому вони вже працюють або тільки збираються створити.
Робота Матей Ю (група ЗСКМ-64).
Результати роботи студентів будуть представлені в інформаційних ресурсах соціологічного факультету і Каразінського університету, а також роботодавців студентів.
Доцент Тетяна Байдак
Немає коментарів:
Дописати коментар