В рамках курсу «Теорія і практика зв'язків з громадськістю» відбулася зустріч студентів з Мариною Роїк - маркетинг-спеціалісткою та менеджеркою з комунікацій, яка є студенткою 5 курсу заочної форми навчання соціологічного факультету за спеціальністю «Соціальні комунікації, реклама та зв‘язки з громадськістю».
Зі студентами 2 курсу Марина говорила на тему «Соціологія і комунікація: чи паралелі все ж перетинаються?»
Ми почули чимало аргументів на користь того, що соціологія дуже важлива для практичної діяльності журналіста і піарника. Це підтверджується й тим, що викладачі кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій є не тільки теоретиками, а й практиками - соціологами, піарниками, маркетологами, політичними консультантами, smm - менеджерами. І соціологія для них - і теорія, і практичні інструменти з аналізу та прогнозування ситуації. На цьому Марина Роїк і зробила акцент: "Використання соціології можна знайти у широкому професійному колі. Тож освіта з соціології дає багато можливостей у виборі професії"
Студентка 2 курсу Анна Шпак
Немає коментарів:
Дописати коментар