Чи багато викладачеві треба для професійного задоволення? Думаю, що найважливіше - бачити результати роботи - як студентів, так і власної. Викладачі багато навчаються, іноді разом із студентами опановують матеріали вперше, що дуже складно, бо вони мають бути на крок вперед.
Коли ж склалася мозаїка нового навчального курсу і викладачі передали студентам свої знання - яке ж задоволення по завершенні курсу чути їх ідеї, бачити опис і презентації проєктів, дивитися відеокліпи та відчувати, що вони отримали знання, які стануть їм в нагоді не тільки в професійному житті, а й вплинуть на їх особистий розвиток.
Цієї весни студенти 2 курсу освітньої програми "Соціальні комунікації, реклама та зв'язки з громадськістю" вивчали основи соціального підприємництва. Цей курс є новим для кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій й розроблений як за матеріалами британських викладачів соціального підприємництва за програмою Британської ради Crerative Spark, так і за матеріалами тренінгу та методичних рекомендації Артема Корнецького та Василя Назарука- досвічених викладачів та практиків вітчизняного соціального підприємництва. Готуватись до занять було цікаво й легко - навчальний курс Артема Корнецького на Prometeus дав можливість демонстрації відео, підготовки тестів, знайомства із українським та зарубіжним досвідом. Посібник Соціальне підприємництво від ідеї до суспільних змін - став базовим для вивчення курсу студентами. А посібник для викладача - моєю настільною книжкою. Ще раз дякую Артему Корнецькому, Василю Назаруку та проекту "Social Business in UA" .
Цей курс став улюбленим для більшості студентів, про що свідчать їх підсумкові роботи, зроблені з натхненням.
Немає коментарів:
Дописати коментар