Кожен студент без досвіду роботи може спробувати себе у ролі:
- інтернет-маркетолога. Це фахівець, який має навички аналітичного мислення, креативності, критичного підходу та ініціативності. Це робітник-екстраверт, новатор. Його основними задачами є моніторинг відвідуваності сайтів, розробка тактики просування кампанії та конкурентний аналіз.
- лідогенератора. Його особливості – системний підхід та увага до деталей. Це важливо, тому що до його завдань входять: пошук контактів потенційних клієнтів, складання звітів та занесення інформації про клієнтів до бази. Пропозиція дійсно приваблива: гнучкий графік, здобування досвіду, корпоративні тренування, працевлаштування. Для кампанії важливо приймати на роботу ініціативних студентів!
Кожен, хто зацікавився перспективою працевлаштування за цими професіями, може пройти тестування з перспективи отримання роботи в ІТ-кампанії Aionys, використавши постери з QR-кодом, які Марічка передала в деканат соціологічного факультету.
Юлія Баглик, ССК-11
Немає коментарів:
Дописати коментар