субота, 7 грудня 2019 р.

Студентка 4 курсу освітньої програми «Соціальні комунікації, реклама та зв’язки з громадськістю» Марічка Чербаджі запросила студентів спробувати себе в нових професіях Інтернет -маркетолога і Лідогенератора





Минулого тижня студентка 4 курсу соціологічного факультету освітньої програми «Соціальні комунікації, реклама та зв’язки з громадськістю» і за сумісництвом PR-менеджерка ІТ-кампанії Aionys Марічка Чербаджі ділилася зі студентами соціологічного факультету рекомендаціями щодо того, як студенту знайти цікаву сучасну роботу. Вона розповіла про відкриті вакансії ІТ-кампанії для гуманітаріїв.

Кожен студент без досвіду роботи може спробувати себе у ролі:

- інтернет-маркетолога. Це фахівець, який має навички аналітичного мислення, креативності, критичного підходу та ініціативності. Це робітник-екстраверт, новатор. Його основними задачами є моніторинг відвідуваності сайтів, розробка тактики просування кампанії та конкурентний аналіз.

- лідогенератора. Його особливості – системний підхід та увага до деталей. Це важливо, тому що до його завдань входять: пошук контактів потенційних клієнтів, складання звітів та занесення інформації про клієнтів до бази. Пропозиція дійсно приваблива: гнучкий графік, здобування досвіду, корпоративні тренування, працевлаштування. Для кампанії важливо приймати на роботу ініціативних студентів!

Кожен, хто зацікавився перспективою працевлаштування за цими професіями, може пройти тестування з перспективи отримання роботи в ІТ-кампанії Aionys, використавши постери з QR-кодом, які Марічка передала в деканат соціологічного факультету.

Юлія Баглик, ССК-11

Немає коментарів:

Дописати коментар