пʼятницю, 27 вересня 2019 р.

Надихаюча зустріч із Ольгою Болотських – координатором міських спортивних заходів - як раз в міжнародний День студентського спорту




На кафедрі прикладної соціології та соціальних комунікацій завжди дотримуються правила організації спеціальних подій – мати інформаційний привід і цікавого для аудиторії спікера.

В міжнародний день студентського спорту як раз все склалося - до першокурсників кафедри завітала Ольга Болотських - випускниця соціологічного факультету, зараз проєкт- та івент-менеджер спортивних міських заходів.

Ольга розповіла про свою професійну діяльність, про перші досягнення і трудноші на шляху до них. Також вона порадила майбутнім соціологам багато корисних веб-сайтів і сервісів для полегшення роботи не тільки івент-менеджера, а й комунікатора з будь якої сфери.

"Була досить цікава та незвична лекція. У мене було дивне відчуття, адже панувала затишна атмосфера і я почував себе не як на лекції, а як у розмові з другом. Я слухав Ольгу зацікавлено, вона розплвідала ті речі, які дійсно важливо знати студентам першого курсу" — каже Ярослав Крисенко, студент ССК 11.

Найбільшне першокурсників зацікавила розповідь про організацію спортивних заходів, а саме - марафону у Харкові. Виявилося, що дехто з першокурсників навіть брав участь у марафоні минулого року, а тепер вони познайомились з організатором цього заходу.

Багато студентів виявили бажання допомагати в організації марафону наступного року, працювати волонтерами або просто взяти участь і пробігти певну дистанцію.

"Мені сподобалась лекція. Мене зацікавила робота в івент-агенціях, тому що я вже працювала на івентах і розумію, про що розповідала Ольга. І я хочу ще працювати в цій сфері, бо це емоції, що неможливо передати та гарний досвід" — зазначила Анастасія Кічук, студентка ССК 11.

Анастасія Цюпка, ССК 12

Немає коментарів:

Дописати коментар