Кому не пощастило чути наживо - короткий огляд від Ярослава Калиниченко на сторінці агенства One shot.
А поки Ярослав Калиниченко ділився досвідом з учасниками конференції, його колега Ігор Телеш зробив цікаву пропозицію нашим студентам освітніх програм «Соціальні комунікації, реклама та зв'язки з громадськістю» і «Медіакомунікації та зв'язки з громадськістю»– взяти участь в конкурсі на розробку комунікаційної стратегії для одного з клієнтів агенства і у разі затвердження ідеї замовником – реалізовувати її разом з агенством.
Зацікавлених виявилося багато – результати конкурсу ідей чекаємо з нетерпінням.
Зацікавлених виявилося багато – результати конкурсу ідей чекаємо з нетерпінням.
Немає коментарів:
Дописати коментар