Новинкою весняного навчального семестру для студентів 2 курсу освітньої програми «Соціальні комунікації, реклама та зв’зки з громадськістю» є новий формат підготовки комунікативного проекту за курсом «Теорія і практика зв’зків з громадськістю» Live Brif. Такий формат навчання практикується викладачами нашого парнерського Англія Раскін університету (Велика Британія) і передбачає зустріч студентів із представником організації й вирішення певного комунікативного завдання для організації.
Необхідні умови Live Brif:
Необхідні умови Live Brif:
завдання ставиться представником організації;
представляється не умовна, а реальна проблема;
практичне завдання виконується протягом семестру і представляється у формі комунікактивного проекту;
консультації студетів проводяться протягом періоду виконання проектного завдання.
Цього тижня завдання для студентів поставила речниця НАБУ Майя Каштан, яка представила роботу із комунікацій правоохоронних органів в Україні та окреслила ряд комунікивних проблемних ситуацій, з якими стикається її підрозділ.
Цього тижня завдання для студентів поставила речниця НАБУ Майя Каштан, яка представила роботу із комунікацій правоохоронних органів в Україні та окреслила ряд комунікивних проблемних ситуацій, з якими стикається її підрозділ.
Інша проблемна ситуація, що була окреслена доктором медичних наук Анною Ісаєвою, - торкається питань формування звичок здорового способу життя для хворих сахарним діабетом 2 типу.
Також, студенти познайомилися із відео, наданими Анною Марковською для виконання завдання від Англіа Раскін університету – представника міжнародної громадської організації Soroptimist та Управління поліції.
Підготовлені студентами проекти будуть розглянуті групами викладачів та представниками організацій. З нетерпінням очікуємо й можливості порівняти підходи, які використовують студенті британського та українського університетів для вирішеня подібних комунікативних завдань.
Підготовлені студентами проекти будуть розглянуті групами викладачів та представниками організацій. З нетерпінням очікуємо й можливості порівняти підходи, які використовують студенті британського та українського університетів для вирішеня подібних комунікативних завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар