Інновації маркетингу освітніх послуг – тема методичного семінару доктора соціологічних наук, професора кафедри Надії Михайлівни Лисиці. В традиційний методичний день кафедри – середу – наші викладачі познайомилися із результатами міжнародного дослідження, проведеного колегами із Харківського національного економічного університету імені С. Кузнеця з теми запитів школярів старших класів щодо освітніх послуг, їх очікуваннь від університетів та їх ціннісних орієнтувань.
Маркетингове дослідження було проведено в 2017-2018 р.р. в семи містах України: Харків, Київ, Запоріжжя, Львів, Полтава, Дніпро, Івано-Франківськ. Вибірка склала 1200 респондентів. Опитувалися студенти 1 курсу. Автори: співробітники ХНЕУ імені С.Кузнеця - доктор економічних наук Мартиненко Марина Вікторівна, доктор соціологічних наук Лисиця Надія Михайлівна кандидат економічних наук Прітиченко Тамара Іванівна.
Ми отримало цікаву і корисну інформацію щодо соціальних типів випускників шкіл (Орінтовані на довіру, Спостерігачі, Орієнтовані на статистику) й особливостей формування маркетингових програм для кожного з тих типів майбутніх абітурієнтів.
Інформація буде корисною для університетських відділів реклами, брендінгу, маркетингу.
Додаткову цінність семінару додає те, що презентація і спілкування відбувалися англійською, що не є традиційним.
Дякуємо професору Н.М.Лисиці за час спілкування на актуальні маркетингові теми!
У разі зацікавленості результатами дослідження, звертайтсь на кафедру.
Немає коментарів:
Дописати коментар