понеділок, 25 лютого 2019 р.

Чи існують ефективні практики попередження створення та розповсюдження дискримінаційної реклами? - знає Оксана Чернявська

Доцент кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій Оксана Чернявська була учасницею тренігу «СТАНДАРТ НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВКЛЮЧЕННЯ В РОБОЧІ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН», що відбувся в Києві 20-21 лютого.



Тренінг був присвячений обговоренню практик попередження створення та розповсюдження дискримінаційної реклами, а також застосування Стандарту недискримінаційної реклами СОУ 21708654-002-2011 до існуючих практик української та світової реклами, теоретичний матеріал був закріплений виконання цікавих і корисних практичних вправ.

Під час виконання практичних вправ учасники/ці: вчилися визначати межу між креативом в рекламі та дискримінаційним рекламним контентом, аналізували рекламу за дискримінаційними критеріями, формували експертні висновки щодо змісту та форми реклами, сформували методичні рекомендації щодо включення даного актуального питання до РП навчальних дисциплін.




Організаторами заходу є ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. В заході прийняли участь майже 30 викладачів з реклами, маркетингу та маркетингових дисциплін ВНЗ України. Тренінг проводили: Ірина Лилик -президент УАМ, Голова Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами, Олена Бучинська– к.ек. наук, КНЕУ, Голова КиївськогоРегіональногоПредставництваІГКР.

Нові кейси будуть включені до навчальних програм курсів кафедри з реклами та маркетингу.

Немає коментарів:

Дописати коментар