четвер, 17 жовтня 2024 р.

Бренд-райтер, копірайтер, контент-менеджер чи контент-архітектор: професії-близнюки чи кардинально різні посади? Про це говорили студенти на зустрічі з випускницею кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій Маргаритою Пінчук


16 жовтня відбулась зустріч з Маргаритою Пінчук - випускницею кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій, бренд-райтеркою в IT-команді NIX – компанії, що розробляє програмне забезпечення, вебзастосунки, надає послуги віддаленого адміністрування та IT консалтингу.

У рамках курсу «Менеджмент контенту вебсайту» (викладач - доцент Лілія Змій) Маргарита поговорила зі студентами про сучасні алгоритми та принципи створення контенту для вебресурсів, прийоми та техніки роботи з інформацією, а також звернула увагу на тонкощі підготовки текстів, які зацікавлять аудиторію.



Студенти соціологічного факультету отримали цінні поради щодо організації роботи з контентом та інструментів, що полегшують процес його створення. «Це було цікаво та корисно! Розуміння того, як створювати якісний контент в умовах конкуренції, що працюватиме на репутацію компанії та залучатиме користувачів, - це важлива складова успішного брендингу», - поділилась враженням одна із учасниця онлайн-зустрічі Вікторія Погрібняк, студентка 2 курсу.


Захоплюючою  частиною події стало практичне завдання, яке отримали всі присутні.
Зустріч була надзвичайно інформативною і корисною для студентів, які змогли отримати можливість дізнатися про практичні аспекти роботи у сфері контент-менеджменту та комунікацій.

Рудик Анастасія, студентка групи ССК-41

Немає коментарів:

Дописати коментар