Чимало студентів починають будувати професійну кар'єру одночасно зі вступом до університету. Тож на 4 курсі бакалаврату уже майже всі студенти кафедри працевлаштовані.
Важливими на цьому шляху є уміння презентувати себе.
За допомогою експертки кар'єрного когсультування Ольги Юрченко наші студенти підготували невеличкий алгоритм того, як подати себе у професійній мережі LinkedIn.
LinkedIn для пошуку роботи
LinkedIn - соціальна мережа для пошуку та встановлення ділових контактів.
Можливості:
⦁ Швидкий відгук на вакансії на сторінці профілю компанії
⦁ Пошук роботи через нетворкінг
⦁ Швидкий відгук на вакансії на сторінці профілю компанії
⦁ Пошук роботи через нетворкінг
Від чого залежить успіх пошуку роботи у LinkedIn
- Профіль у LinkedIn
- Мережа контактів/друзів
- Сміливість та цікавість
- Знання про алгоритми мережі
Профіль у LinkedIn - віртуальна візитна картка
Підготовча робота
Наповнення профілю:
● Ім’я та прізвище - перевірте, щоб воно співпадало з закордонним паспортом
● На фото ми маєте дивитися в камеру та відкрито посміхатися, щоб зацікавити рекрутера
● Для підтримки візуального іміджу завантажте обкладинку профілю: лого компанії, у якій працюєте, або картинку, яка відповідає вашим інтересам
● Заголовок/Headline(подумайте про те, за якими словами ви хочете, щоб вас шукали рекрутери):
Підготовча робота
- У вас має бути настрій та інтерес для початку роботи
- Підготовлене резюме
- Список назв вакансій, які вас цікавлять для того, щоб наповнити профіль правильними ключовими словами, щоб рекрутер міг вас легко знайти. Пам’ятайте, що в різних компаніях та сама позиція може називатися по-різному. Також є різниця між назвами посад у приватному та державному секторах економіки
- Список компаній, які вам цікаві
- Ключові слова з вакансій - скіли, компетенції, що потрібні для позиції
● Ім’я та прізвище - перевірте, щоб воно співпадало з закордонним паспортом
● На фото ми маєте дивитися в камеру та відкрито посміхатися, щоб зацікавити рекрутера
● Для підтримки візуального іміджу завантажте обкладинку профілю: лого компанії, у якій працюєте, або картинку, яка відповідає вашим інтересам
● Заголовок/Headline(подумайте про те, за якими словами ви хочете, щоб вас шукали рекрутери):
● Інформація про себе
Про себе(позиціонування та ключові слова): експерт в такій-то області….
Чим я можу бути корисним
Заклик до дії (я відкритий до таких-то позицій, шукають саме таку роботу)
*важливо пам’ятати, що LinkedIn - це соціальна мережа, для рекомендацій
Можна додати пошту та телефон. Не бійтеся подивитися на інші профілі у пошуках натхнення
● Досвід роботи
Якщо ви отримали підвищення протягом роботи у вашій компанії, то, щоб зазначити це в LinkedIn, не треба створювати окремий запис у “Досвіді роботи”. Додайте нову посаду вде до існуючого запису, щоб продемонструвати кар’єрне зростання.
Можна додати медіа файли, щоб візуально посилити враження про вас, ваш досвід роботи: сертифікати, посилання на сайт компанії, на інтерв’ю з вами, на відео, де ви себе продемонстрували.
Пропонуємо оформлювати досвід через досягнення. Роботодавця не цікавлять ваші обов’язки, які ви мали на попередній посаді. Його цікавлять ваші досягнення, що в найкращому випадку підкріплені цифрами
(я зробив те, зменшило витрати, оптимізувало, автоматизувало….):
● Освіта(не треба включати школу, спробуйте знайти ваш університет в LinkedIn), курси(завантажуйте сертифікати), мови, волонтерський досвід, патенти, проекти, які ви ведете поза основною діяльністю(ви маєте не так багато досвіду у сфері проекту, але хотіли б його показати, бо він для вас важливий).
● Навички, які можуть підтвердити інші користувачі. Люди, які заповнили цей блок у профілю, отримують більше переглядів
● Рекомендації
● Маленькі хитрощі
Персоналізоване посилання
Інформація про те, що ви знаходитеся у пошуку роботи, яку можуть бачити тільки рекрутери у спеціальному режимі
Не забувайте про те, що минулий досвід необхідно подати відповідно до вимог нової вакансії
Профіль створюється мовою потенційного роботодавця
авторка тексту Марія Власенко,
3 курс, програма "Соціальні комунікації, реклама та зв'язки з громадськістю"
Про себе(позиціонування та ключові слова): експерт в такій-то області….
Чим я можу бути корисним
Заклик до дії (я відкритий до таких-то позицій, шукають саме таку роботу)
*важливо пам’ятати, що LinkedIn - це соціальна мережа, для рекомендацій
Можна додати пошту та телефон. Не бійтеся подивитися на інші профілі у пошуках натхнення
● Досвід роботи
Якщо ви отримали підвищення протягом роботи у вашій компанії, то, щоб зазначити це в LinkedIn, не треба створювати окремий запис у “Досвіді роботи”. Додайте нову посаду вде до існуючого запису, щоб продемонструвати кар’єрне зростання.
Можна додати медіа файли, щоб візуально посилити враження про вас, ваш досвід роботи: сертифікати, посилання на сайт компанії, на інтерв’ю з вами, на відео, де ви себе продемонстрували.
Пропонуємо оформлювати досвід через досягнення. Роботодавця не цікавлять ваші обов’язки, які ви мали на попередній посаді. Його цікавлять ваші досягнення, що в найкращому випадку підкріплені цифрами
(я зробив те, зменшило витрати, оптимізувало, автоматизувало….):
● Освіта(не треба включати школу, спробуйте знайти ваш університет в LinkedIn), курси(завантажуйте сертифікати), мови, волонтерський досвід, патенти, проекти, які ви ведете поза основною діяльністю(ви маєте не так багато досвіду у сфері проекту, але хотіли б його показати, бо він для вас важливий).
● Навички, які можуть підтвердити інші користувачі. Люди, які заповнили цей блок у профілю, отримують більше переглядів
● Рекомендації
● Маленькі хитрощі
Персоналізоване посилання
Інформація про те, що ви знаходитеся у пошуку роботи, яку можуть бачити тільки рекрутери у спеціальному режимі
Не забувайте про те, що минулий досвід необхідно подати відповідно до вимог нової вакансії
Профіль створюється мовою потенційного роботодавця
авторка тексту Марія Власенко,
3 курс, програма "Соціальні комунікації, реклама та зв'язки з громадськістю"
Немає коментарів:
Дописати коментар