середа, 4 січня 2023 р.

Як подати себе у професійній мережі LinkedIn. Питання актуальне не тільки для випускників університету, а й для студентів




Чимало студентів починають будувати професійну кар'єру одночасно зі вступом до університету. Тож на 4 курсі бакалаврату уже майже всі студенти кафедри працевлаштовані. 

Важливими на цьому шляху є уміння презентувати себе.

За допомогою експертки кар'єрного когсультування Ольги Юрченко наші студенти підготували невеличкий алгоритм того, як подати себе у професійній мережі LinkedIn.


LinkedIn для пошуку роботи

LinkedIn - соціальна мережа для пошуку та встановлення ділових контактів. 

Можливості:

⦁ Швидкий відгук на вакансії на сторінці профілю компанії
⦁ Пошук роботи через нетворкінг


Від чого залежить успіх пошуку роботи у LinkedIn
  • Профіль у LinkedIn
  • Мережа контактів/друзів
  • Сміливість та цікавість
  • Знання про алгоритми мережі

Профіль у LinkedIn - віртуальна візитна картка

Підготовча робота
  • У вас має бути настрій та інтерес для початку роботи
  • Підготовлене резюме
  • Список назв вакансій, які вас цікавлять для того, щоб наповнити профіль правильними ключовими словами, щоб рекрутер міг вас легко знайти. Пам’ятайте, що в різних компаніях та сама позиція може називатися по-різному. Також є різниця між назвами посад у приватному та державному секторах економіки
  • Список компаній, які вам цікаві
  • Ключові слова з вакансій - скіли, компетенції, що потрібні для позиції



Наповнення профілю:






● Ім’я та прізвище - перевірте, щоб воно співпадало з закордонним паспортом

● На фото ми маєте дивитися в камеру та відкрито посміхатися, щоб зацікавити рекрутера

● Для підтримки візуального іміджу завантажте обкладинку профілю: лого компанії, у якій працюєте, або картинку, яка відповідає вашим інтересам

● Заголовок/Headline(подумайте про те, за якими словами ви хочете, щоб вас шукали рекрутери):





● Інформація про себе

Про себе(позиціонування та ключові слова): експерт в такій-то області….

Чим я можу бути корисним

Заклик до дії (я відкритий до таких-то позицій, шукають саме таку роботу)

*важливо пам’ятати, що LinkedIn - це соціальна мережа, для рекомендацій

Можна додати пошту та телефон. Не бійтеся подивитися на інші профілі у пошуках натхнення


● Досвід роботи

Якщо ви отримали підвищення протягом роботи у вашій компанії, то, щоб зазначити це в LinkedIn, не треба створювати окремий запис у “Досвіді роботи”. Додайте нову посаду вде до існуючого запису, щоб продемонструвати кар’єрне зростання.

Можна додати медіа файли, щоб візуально посилити враження про вас, ваш досвід роботи: сертифікати, посилання на сайт компанії, на інтерв’ю з вами, на відео, де ви себе продемонстрували.

Пропонуємо оформлювати досвід через досягнення. Роботодавця не цікавлять ваші обов’язки, які ви мали на попередній посаді. Його цікавлять ваші досягнення, що в найкращому випадку підкріплені цифрами

(я зробив те, зменшило витрати, оптимізувало, автоматизувало….):









● Освіта(не треба включати школу, спробуйте знайти ваш університет в LinkedIn), курси(завантажуйте сертифікати), мови, волонтерський досвід, патенти, проекти, які ви ведете поза основною діяльністю(ви маєте не так багато досвіду у сфері проекту, але хотіли б його показати, бо він для вас важливий).

● Навички, які можуть підтвердити інші користувачі. Люди, які заповнили цей блок у профілю, отримують більше переглядів

● Рекомендації

● Маленькі хитрощі


Персоналізоване посилання







Інформація про те, що ви знаходитеся у пошуку роботи, яку можуть бачити тільки рекрутери у спеціальному режимі







Не забувайте про те, що минулий досвід необхідно подати відповідно до вимог нової вакансії

Профіль створюється мовою потенційного роботодавця


авторка тексту Марія Власенко, 

3 курс, програма "Соціальні комунікації, реклама та зв'язки з громадськістю"


Немає коментарів:

Дописати коментар