вівторок, 4 червня 2019 р.

Перехід до блакитного океану



Вже декілька місяців з полиць українських книжкових магазинів розходиться книга Чан Кіма та Рене Моборна «Перехід до блакитного океану».

Ця книга - це справжня знахідка для бізнесменів та підприємців, уже практикуючих та тих, що знаходяться на старті своєї кар’єри, а також маркетологів, соціологів та піарників.



Основна мета книги - показати, як треба працювати з конкуренцією на ринку, як вийти з цієї самої конкуренції до нових вершин впевненості, побудови бізнесу, реалізації проектів та створення ринків зростання.

Самі автори близько 30 років вивчали різноманітні організації (великі та маленькі, комерційні та некомерційні, урядові утворення), які вже з успіхом зробили перехід, виплили та врятувалися від акул.



Незвична термінологія, практичні приклади та реальні схеми дій для переходу до блакитного океану. Все це в книзі. 

Анна Крохмаль, студентка 2 курсу

Немає коментарів:

Дописати коментар