У 2011 році студенти соціологічного факультету зустрілися з Ричардом Ліннінгом. В той час він обіймав посаду Президенту IPRA. Говорили про етику і відповідальність комунікаторів, особливостях їх професійної підготовки в університетах світу.
Наприкінці зустрічі ми попросили поради з того, що читати нам, викладачам, і що рекомендувати студентам для їх професійного розвитку. Відповідь нас здивувала - читати спогади та біографії видатних особистостей. Це дає багато ідей та надихає.
Серед інших книг Річард Ліннінг порадив книгу «No Logo. Люди против брендов» (No Logo. Taking Aim at the Brand Bullies) — книга канадской журналистки Наоми Кляйн. Вперше вийшла в світ у 1999 році. Книга є бібліотеці кафедри і рекомендована програмою з навчальних курсів "Зарубіжна реклама та PR", "Брендинг".
Немає коментарів:
Дописати коментар