Соціологія/ Соціальні комунікації/ Реклама/ PR/ Медіакомунікації
середа, 18 січня 2017 р.
Герберт Маршалл Маклюен "...Щоб бути по справжньому грамотним, треба бути грамотним у світі медіа..." (цитата за книгою "Розуміння медіа: Зовнішні розширення людини", 1964)
Книга Маршалла Маклюена «Розуміння медіа» стала одним з перших досліджень в області екології засобів масової інформації. На думку Маклюена, засоби масової інформації повинні стати об'єктами дослідження самі по собі, незалежно від їх змісту (контенту). Основна ідея полягає в тому, що засіб комунікації впливає на людину і суспільство.
З 1964 року книга видавалась багато раз на різних мовах.
Комунікативні теорії Г.М.Маклюена вивчаються в рамках курсів "Теорія масових комунікацій", "Основи медіаграмотності".
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар