пʼятниця, 31 травня 2024 р.

Журналістика на соціологічному. Широкі перспективи для самореалізації та працевлаштування

 


Протягом навчання на програмі соціологічного факультету «Медіакомунікації та зв'язки з громадськістю», я мріяла стати журналістом, але уже на 1 курсі зрозуміла, що поєднання вивчення основ журналістської професії з соціологічними науками відкриває для мене набагато ширші горизонти. 

Працюючи в сфері Sozialleistungen (Німеччина), я маю унікальну можливість допомагати українцям адаптуватися до нового життя за кордоном. Моя робота зараз - надання соціальних послуг та консультацій, допомога з документами з інтеграції українських біженців в Німеччині. Згодилися знання з соціології та психології, отримані на соціологічному факультеті. 

Мені всього 22 роки, але вже відчуваю впевненість у тій справі, яку роблю. Цікаво, що часто люди підходять до мене і питають: "Where are you from?" (Звідки ви?). З гордістю відповідаю: "I'm from Ukraine" (Я з України).  
Перший довоєнний рік навчання оффлайн був наповнений новими знаннями і знайомствами, а наступні роки навчання змусили гнучко поєднувати освіту на соціологічному і роботу за межами України.
Завершую своє навчання в цьому році. Отримаю диплом з журналістики, але маю знання й з соціології. Дякую!

Поліна Забігайло, студентка 4 курсу

Немає коментарів:

Дописати коментар