Дистанційне навчання продовжується і ми змушені адаптовувати до нього не тільки лекції та практичні заняття, а й інші необхідні форми навчання - стажування, майстер класи і виробничу практику.
В листопаді ми перевірили нову форму проведення виробничої практики – студенти першокурсники освітньо-професійної програми «Соціологія комунікацій, реклами та зв'язків з громадськістю» на базі пресцентру соціологічного факультету пройшли інтенсивне навчання за пілотним навчальним курсом Digital 1.0 із створення комунікаційних ресурсів для власних ідей бізнес або соціальних проектів. Здавалося б, що ж незвичного. Нетрадиційним є те, що викладачами були практикантки - студентки 4 курсу Ліна Внукова, Діана Пінчук та Ілона Ландик - засновниці DIL agency.
Сьогодні, на презентації підсумкових проектів першокурсників за результами виробничої практики старшокурсників ми переконалися – рішення дозволити старшокурсницям протестувати пілотний проект було правильним – виграли всі сторони – першокурсники зробили свої перші практичні кроки, і досить впевненно, про що свідчать їх роботи. Студентки – засновциці DIL agency – розробили новий продукт навчальний курс для новачків в smm і можуть просувати нову послугу на ринку освітніх послуг. Кафедра протестувала нову форму виробничої практики студентів старшокурсників і також виграла, прийнявши ініціативу студентів.
Практика завершилась, але попереду ще багато цікавого і для першокурсників, і для наших старших студентів.
Немає коментарів:
Дописати коментар