вівторок, 15 квітня 2025 р.

Співбесіда як діалог брендів: зустріч із Brand Writer Маргаритою Пінчук

 


15 квітня на соціологічному факультеті Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна відбулася відкрита лекція для студентів у рамках курсу «Теорія і практика зв’язків з громадськістю». Спікеркою стала випускниця факультету, а нині — Brand Writer в ІТ-команді NIX — Маргарита Пінчук.

Тема зустрічі — «Співбесіда як діалог брендів: як зрозуміти бренд роботодавця і як презентувати себе» — викликала жвавий інтерес і дискусію серед студентів.

Під час лекції Маргарита поділилася інсайдами з HR-комунікацій, розповіла, як компанії конкурують за таланти, та чому бренд роботодавця — це не реклама, а стратегія. Студенти дізналисяпро те, як “зчитувати” цінності компанії ще до співбесіди; що таке EVP (ціннісна пропозиція роботодавця); як резюме, досвід, поведінка і навіть тон голосу формують особистий бренд кандидата.



Цікавим елементом лекції стало домашнє завдання: проаналізувати бренд компанії мрії, написати elevator pitch про себе та підготувати запитання для HR-інтерв’ю. З результатами роботи студентів познайомимося на семінарських заняттях.

Пресцентр соціологічного факультету

Немає коментарів:

Дописати коментар