пʼятниця, 19 листопада 2021 р.

Теорію в практику! Маркетингові пропозиції магістрантки кафедри Анастасії Маркової привернули увагу «Книгарні «Є»



Наші студенти вже під час навчання активно застосовують отримані знання та навички в актуальних комерційних проєктах. Анастасія Маркова студентка гр. СКМ-54 у рамках навчальних завдань за курсом «Інтернет-маркетинг» (викладач доцент Тетяна Байдак) запропонувала цікавий проєкт для книжкового магазину «Книгарня «Є» з просування їх товару та послуг у соціальних мережах. Магістранка, використовуючи різні інструменти, які надає інтернет, провела дослідження маркетингової активності книгарні у всесвітній мережі, з’ясувала конкурентні переваги та визначила напрямки зростання, вивчила цільову аудиторію книгарні та запропонувала різні форми інтернет-комунікації з нею, створила контент-план та підготувала матеріали для нього. 

Ця робота була високо оцінена не тільки викладачем навчального курсу, але і керівництвом книжкового магазину. Анастасія отримала лист-подяку від директора ТОВ «Книгарня «Є» Федоренко К. М. та визнання своїх інтернет-маркетингових пропозицій.





Немає коментарів:

Дописати коментар